неделя, 2 юни 2013 г.

''Как да...''

Ваканцията наближава, а аз Ви предлагам няколко (50) заглавия ‘’Как да…’’, които могат да Ви помогнат за попълване на свободното време, за взаимопомощ, за пример какво трябва или НЕ трябва да издаваме като бъдещи издатели:

1.Как да развием самоувереност и да влияем на хората при публични изказвания 
2. Как да чувате вашите ангели
3. Как да отговоря
4. Как да живеем разумно
5. Как да съхраним видението
6. Как да бъдем лидери
7. Как да покорим милионер
8. Как да победим депресията
9. Как да лъжем красиво
10. Как да я впечатлим
11. Как да го впечатлим
12. Как да разбираме секса
13. Как да излекуваме фанатик
14.  Как да хванеш богаташ
15.  Как да победим кризата
16. Как да мислим гениално
17. Как да станем успешни ръководители
18.  Как да общуваме с детето
19. Как да победим гнева си
20. Как да обогатим живота си
21. Как да градим пълноценни отношения
22.  Как да станеш страхотна любовница
23. Как да станеш страхотен любовник
24. Как да живеем с мигрената
25. Как да спечелим от несигурността
26.Как да управляваме емоциите си
27. Как да колекционираме пощенски марки
28. Как да прекараме почивните дни
29. Как да използваме силата на своето подсъзнание?
30. Как да открием вярната посока
31. Как да чета бързо и да постигам повече
32. Как да сънуваме числата от ТОТО 2 Практическо ръководство
33. Как да се разболяваме качествено
34. Как да живеем безопасно в научнофантастичната сфера
35. Как се раждат добрите идеи
36. Защо си глупав, болен и беден (…и как да станеш умен,здрав и богат)
37. Как да се справяме с хора, които ни вбесяват
38. Как да се научим да разчитаме знаците на съдбата
39. Как да оцелеем след края на света, такъв какъвто го познаваме
40. Как да изкореним лошите навици
41. Как да си направим водка
42. Как да отслабнем с вълшебни храни
43. Как да се предпазим от уроки. Наръчник за разваляне на магии
44. Как да направим машина за пари на много нива. Науката за маркетинговия маркетинг.
45. Как да намерим мъжа на живота си
46. Как да печелим дебати
47. Как да станеш добър детектив. Наръчник за начинаещи
48. Как да развием творческо мислене
49. Как да привлечем любовта в своя живот
50. Как да практикуваме: Пътят към смислен живот
Извод от анализа: Съдейки по заглавията, хората имат нужда от развитие, одобрение, любов, именно липсата им ги превръща в болни, депресирани, непривлекателни, самотни, а тук идва задачата на съдържанието на книгите – да помогне на всеки един.
Анкета:
1. Използвате ли издания за самоусъвършенстване?
А) Да – 24%
Б) Не – 76%
2. Колко често ги използвате?
А) Когато имам проблем – 15%
Б) Когато искам да помогна на близък – 5%
В) Не ги използвам – 76%
Г) Един-два пъти – 4%
3. Приятелите и близките Ви четат ли такива книги?
А) Да – 18 %
Б) Не – 82%
4. Доволни ли сте от тези, които сте чели?
А) Да – 34%
Б) Не  - 22%
В) По-скоро не – 16%
Г) По-скоро да -  28%
5. Ако имате проблем и се нуждаете спешно от решение, Вие ще изберете:
А) Роднина – 33%
Б) Приятел – 47%
В) Сам ще си реша проблема – 16%
Г) Ще си купя книга с такава насоченост – 4%
6. Българинът желае ли да се самоусъвършенства и да се развива:
А) Да – 28%
Б) Не – 16%
Г) Не мога да преценя - 19%
Д) Такъв генерален извод би бил неточен - 37%


Извод от анкетата: Анкетираните са на възраст от 17 до 49 години. Броят им е четиридесет и шест. Като по-ясно изразено мнение се отличава, това, че четящите и нечетящите хора не се интересуват ‘’живо’’, т.е пряко от литература за самоусъвършенстване, психическо здраве, от приложна психология. Но разделени на категории – четящи и нечетящи, то процентите се изменят в по-голяма полза на положителните отговори на анкетата, което ни кара да смятаме, че четящите, образованите, искащите и можещите търсят…търсят начин за изява, търсят решение на проблемите си, търсят пътя към себе си и околните. 

                                                                                    Виктория Димитрова 

Няма коментари:

Публикуване на коментар