понеделник, 13 май 2013 г.

Silver Linings Playbook

Прочетох "Silver Linings Playbook" на един дъх и ето какво ревю написах: 


Скъпа Ники,

Аз съм по-добре. Излязох от лошото мястo. Аз съм по-добър съпруг – промених се. Поддържам форма  с фитнес и бягане. Даже майка ми е оборудвала мазето, а аз всеки ден бягам няколко километра с Тифани. Прочетох книгите от списъка ти и не знам защо преподаваш голяма част от тях. Плат, Селинджър и Хемингуей - даже ти бях ядосан известно време. Научих се да танцувам – с Тифани бяхме перфектни на конкурса. Сам пия лекарствата си - знам ги по цветове. Вече ги пия всичките. Практикувам мантрата да бъда мил, а не прав, както ти ме молеше.

Още не съм наясно колко време съм бил на лошото място, но свиквам с идеята, че не е било само за няколко месеца. Брат ми е щастлив със съпругата си. Родителите ми са по-добре. Баща ми се опитва да се промени – дава ми спортните страници и говори с мен. Мачовете на Орлите все още са повод за семейно събиране. Майка ми готви прословутите си нездравословни ястия, но аз след това ги изгарям в мазето. Винаги изпълняваме бойните песни и ритуали – може тази година да спечелим NFL.

По-често избирам кафявата кушетка, когато съм в кабинета на доктор Пател. И той е фен на Орлите като нас. Често с него печелим странната индийска игра. Автобусът на азиатската инвазия ме прибира вкъщи след всеки мач.

Господин Джи все по-рядко ме посещава. Когато се случи, аз използвам метода ти с дишането и броенето до 10. Благодаря ти за това.

Надявам се, че си щастлива с новото си семейство. Аз ти простих и може би и ти си го сторила. Може би дори вече не мислиш за мен - всичко е наред. Вече знам, че няма да се съберем и временната раздяла е окончателна. Мисля, че намерих светлината в тунела този път.



Сбогом

Пат



Няколко бележки:
Избрах да ви представя тази книга, тъй като още не е издадена на български език, а екранизацията и спечели няколко Оскара. Повече информация за книгата и нейния автор може да намерите тук.
Филмът излезе в България под заглавието "Наръчник на оптимиста".  
За мен книгата е доста по-добра от филма и ви препоръчвам да я прочетете. 


Радина Теодосиева  


Няма коментари:

Публикуване на коментар